zaterdag 18 februari 2017

Nieuwe start!

Maar weer eens een berichtje plaatsen. Al was het alleen maar voor mezelf om bij te houden wat en wanneer ik iets heb gemaakt.
Veel gedaan maar niet veel afgemaakt. Overal en nergens mee bezig.
Hieronder wat foto's van de afgelopen tijd.
Een gehaakte deken voor mijn schoonmoeder gemaakt, patroontje van Pinterest afgehaald.

 Mijn eigen gehaakte sprei, iedere keer een baan erbij. Net zolang tot het ecru garen op is.
 De pasteltinten quilt. Leuk in het voorjaar. Beetje lentegevoel.
Klein werkje van een handwerkbeurs vorig jaar.

Kussen gemaakt met de cathedral window techniek. Geleerd van mijn tante Gerrie. 

Dit waren wat foto's die op mijn laptop stonden. Nog een keer wat foto's van mijn telefoon halen. Daar staan er meer op. 
Nu moed verzamelen om te gaan schuren op zolder. We zijn de beide bovenverdiepingen aan het schilderen en sauzen. 1 zoon heeft het huis verlaten, dus was er een kamer over. Hier heb ik al mijn naai en quilt en ander handwerkspullen nu verzameld. Heerlijk een eigen kamer. Nog niet helemaal op orde. Eerst het minder leuke werk (overloop schuren, schilderen en sauzen) en daarna alles uitzoeken en reorganiseren. Zin in!!

Groetjes, Gerda


1 opmerking:

  1. Hallo Gerda,
    sehr schöne Arbeiten zeigst du heute...und der Quilt deines Headerbildes gefällt mir immer noch sehr gut!

    Liebe Grüße
    Klaudia

    BeantwoordenVerwijderen