zondag 25 januari 2015

Wat een pech!!!

Helaas.... weken naar uitgekeken om een applicatie workshop te gaan volgen in Tilburg.  Treinkaartjes gekocht, lapjes uitgezocht, route bestudeerd, wekker vroeg gezet.... gaat het sneeuwen!  En dan rijden de treinen niet in Nederland.  Baal, baal, baal. Kan wel janken :((
En wat ga je dan doen met zo'n onverwachte lege dag. Ik kon m'n draai niet goed vinden.  Na tig koppen koffie en honderd  keer de site's van het weer, verkeer en N.S. te hebben bekeken me er maar bij neergelegd dat dit overmacht is.
Dan maar naar boven om me te troosten met lapjes. Zag ik een tas met oude spijkerbroeken liggen,  haha... daar kan ik me lekker op af reageren. Weer een stapel blokken voor een nieuwe jeansdeken.
's Middags  lekker stuk gewandeld met manlief.
Toch nog een leuke dag gehad. Hopelijk komt er nog een keer die cursus, zodat we toch nog leren appliceren op de Goofse manier. Lijkt me namelijk super leuk.
Groetjes, Gerda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten