zaterdag 22 januari 2011

klosjes en mini-hexagon...

Deze week heb ik maar liefst 24 klosjes gemaakt. Ze waren al wel allemaal gesneden, dus dat scheelt. Ook ben ik begonnen met kleine hexagonnen. Alle afvalstukjes die ik in het afgelopen jaar heb verzameld kan ik daar mooi voor gebruiken. De hexagonnen hebben een doorsnee van 3 cm. Gisteren wat malletjes geknipt. Het liefst gebruik ik daarvoor lege doosjes van macaronie e.d. Dat is mooi stevig maar niet te dik. Maar dat is toch wel een heel werk. Maandag bij de copy-service even kijken voor wat steviger papier (bv. 160 gr) wat in de printer kan. Ga nu nog even naar Zwolle, naar lappenland met m'n dochter. Een stofje halen voor een achterkant van een log-cabin en fiberfill en zij zag in een boek een quilt in de vorm van een dambord. Kijken of daar leuke stof voor is.



Goede zondag allemaal.

Groeten, Gerda