woensdag 23 maart 2011

Hexa-bloemen woensdag en lockmachine-hoes

Hallo allemaal. Wat een weertje hè, (volgens mij heeft iedereen het over het weer) voordat ik even in de zon ga een overzicht van mijn bloemetjes. Op veel blogs is woensdag de Hexa-bloemen dag! Nu wil ik dat ook proberen om op woensdag mijn bloemetjes te laten zien. 'k weet niet of het elke week lukt... maar ik doe mijn best. Dus hieronder zie je de foto, niet zo heel veel vanaf zaterdag maar ik denk een stuk of 4. Doordat ik ze kriskras en gelijk aan de lap zet is het niet zo goed te zien welke nieuw zijn. Hij is in elk geval al weer een stukje groter geworden. Wel een vrolijke boel vind ik zelf ;-)
Gisteren nog wat zitten te naaien en zag ik opeens dat de hoes van de lockmachine nog nooit op de foto was gekomen. Gemaakt van hexagonnen die ik over had van het grote kleed... maar toen ik daar mee bezig was kwam ik er al snel achter dat lang niet genoeg was. Heb er nog hééél veel bij moeten maken. Dit was de eerste keer dat ik met de naaimachine iets heb doorgequild. Gaat wel lekker snel moet ik zeggen. Hoewel ik af en toe niet helemaal precies in de naad heb genaaid....toch wel leuk geworden.

Ga nu nog een uurtje in de zon zitten bloemetjes haken.
Groeten, Gerda

10 opmerkingen:

  1. wat een leuke hoes.Heel wat eleganter dan het plastieke ding dat ik gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Gerda , wat een kleurensymfonie zijn je hexjes ! Mooi !

    En jouw hoes, dat is nog es een idee !

    Lente-groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De hoes is zeker leuk geworden.
    Leuke stof keuze.
    En je hexa-bloemen wordt al een hele bos.
    Geniet nog lekker van het zonnetje.

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is zeker een fleurige boel daar bij jou, leuk. Gr Annemieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke hoes! Heb je die volgens patroon, of volgens "eigen ontwerp"? Vind jouw tuintje ook mooi worden hoor!
    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk bloemenveldje. En je hoes ziet er ook super uit.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bloemetjes zijn fleurig, net als je klosjesquilt uit het vorige blokje.
    Wat een leuk idee om zo je hexjes te gebruiken
    groet,Warna

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het voorjaar is goed begonnen bij jou wat een mooie bloementuin wordt dit ! ! !

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige kleuren met die haxagons en geweldige hoes heb je gemaakt! Fantastisch.
    liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen