zondag 8 april 2012

Sterren maken.

Na enige tijd afwezig te zijn geweest zal ik weer wat laten zien.
Druk geweest de afgelopen maanden. Zodoende me geen tijd gegund om een stukje te schrijven. Wel volg ik een heleboel blogs, en omdat er zoveel moois te vinden is op internet, de één maakt nog mooiere dingen dan de ander, verveel ik me geen moment.
Tussendoor sterren gemaakt en een heleboel hexagonnen geknipt en om de kartonnetjes gemaakt. Deze kan ik nu niet laten zien. Ze zijn voor ons nichtje en heb ze allemaal afgelopen week  aan haar gegeven om er een patroon van te maken, zodat ik ze aan elkaar kan zetten.
We zijn een paar dagen naar Londen geweest (het kado van de kinderen voor ons 25-jarig huwelijksfeest) en tijdens de treinreis lekker wat kunnen doen.
Nog goede paasdagen toegewenst.

Groeten, Gerda


1 opmerking: