woensdag 17 februari 2021

Kleinkind (3)

 Natuurlijk komt ze ook wel eens logeren bij opa en oma. Het ledikantje van mijn broer en schoonzus gekregen. Die waren de zolder aan het opruimen gegaan toen ze hoorden dat er weer een kleintje in de familie verwacht werd en het kwam ons heel goed uit. Ik had niks meer. Dekentje voor gemaakt van lappen stof die ik nog in mijn voorraad had. Op een handwerkbeurs garen gekocht dat er mooi bij past en een dekentje gehaakt voor koude nachten in de wafelsteek. Die koude nachten hebben we afgelopen week wel gehad, ze heeft vorige week heerlijk geslapen eronder toen ze een nachtje kwam logeren. 

Kom er nu achter dat ik helemaal geen goede foto hiervan heb. Zal er een dezer dagen als het helder weer is een paar maken. Leuk voor later. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten