donderdag 11 februari 2021

Nieuw begin!

 Na een hele lange tijd van afwezigheid toch maar de moed opgevat weer wat te schrijven. Er is intussen heel veel gemaakt. Wil proberen om elke dag een stukje te schrijven over wat ik in de afgelopen periode heb gedaan. In de eerste plaats voor mezelf om een overzicht te hebben. Deze week ontdekte ik dat het heel leuk is om terug te kijken. Door de lockdown heb ik er nu tijd voor. Al vanaf 15 december ben ik zonder werk. Hopelijk mag ik op 3 maart mijn werk als kapster weer oppakken. Gelukkig heb ik me nog geen moment verveelt. De kasten liggen nog vol met lapjes en bolletjes wol. Kan nog jáááren vooruit. 

Hieronder komt de 1ste foto. Als het allemaal lukt dan volgen er deze week nog meer. 



Deze Quilt gemaakt van restjes. De top gemaakt met de naaimachine en met de hand gequilt.




Gehaakte sprei van garen die ik tijdens een vakantie in Turkije heb gekocht. Aan elkaar gehaakt met bolletjes wit garen van de Action. Een bolletjesrand als afwerking. 



Deze heb ik in opdracht gemaakt. De top op de machine en met de hand gequilt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten