zondag 13 februari 2011

Een echte Award ontvangen!!

Jippie, nog maar net een blogje begonnen en nu al een Award ontvangen. Dat geeft de burger moed.
Roos,van Quiltwerk in uitvoering hartelijk dank voor deze enorme opsteker.
maar.... dit schept natuurlijk ook verplichtingen. Hier volgen de spelregels:

Je maakt een verwijzing naar de blog en/of persoon die je de Award heeft gegeven
*Geef vervolgens de Award door aan 3 tot 5 van je favoriete blogs en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs
*Laat een berichtje achter op deze blogs dat ze een Award gewonnen hebben.
*En het is de bedoeling dat er vooral aandacht wordt gegeven aan beginnende of nog niet zo bekende blogs

Nu moet ik een keuze maken uit al die blogs die ik volg..... en dat valt niet mee.
De meeste zijn redelijk bekend en doen al langere tijd mee.
Waar ik altijd heel vrolijk van wordt als is alleen al de beginfoto zie is de blog van Claire van Haken...en meer!. al die vrolijke kleuren. Geweldig! Dat is dus nummer 1.
De tweede is voor Anki met haar blog Quilting is sharing. Ze maakt de prachtigste madala's. Ik hou van de symmetrie en de kleuren die ze hierin verwerkt. Ook haar quilts zijn de moeite waard om te bekijken.
De derde Award die ik vandaag weggeef is voor....... eens even zoeken uit al die blogs die ik in mijn favorieten-lijst heb staan...Annemieke Price-Talen van granniesquilt .Bijzonder zijn haar 'afsluiters'. Ook nieuwsgierig geworden... kijk snel op haar blog!

Hè, hè, dat staat erop. Wat een gezoek hoe dat moet met al die links enzo weergeven.Om dit kleine stukje te schrijven ben ik ruim een uur bezig geweest.Waar ben ik aan begonnen..! Maar goed, weer een hoop geleerd vandaag. Wat een Award allemaal niet teweeg kan brengen.

Genoeg voor vandaag. Komende week zal ik een paar foto's plaatsen van handwerkjes die onze dochter heeft gemaak. Dus tot de volgende keer.

Groetjes, Gerda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten