zaterdag 5 februari 2011

Klosjes



Vandaag weer verder met de klosjes. Vanmorgen 19 klosjes gestreken, dat schiet lekker op.
Nu eerst maar een paar rijen eraan zetten. Na alles uitgelegd te hebben op de kamertafel moest ik een manier bedenken om het ergens anders neer te kunnen leggen. Kom niet zover vandaag om alles eraan te zetten.
Een theedoek opgezocht en alle klosjes op de juiste volgorde erop gespeld. Zo kan ik rij voor rij afwerken.
Op de foto zie je nog een stapeltje klosjes die klaar zijn, maar ik moet er nog wat maken met een andere stof voor een betere verdeling van de kleuren. Die heb ik afgelopen week al wel gesneden en geknipt, maar nog niet allemaal gemaakt.
Maar voorlopig kan ik weer vooruit. Jullie worden op de hoogte gehouden.
Tot de volgende keer.

Groeten, Gerda
Posted by Picasa